اخبار

زمان و نحوه تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون مشاوره حقوقی و وکالت ۱۳۹۶ – استان گیلان

بهمن ۲۱, ۱۳۹۶ در ۲۰:۰۴ | 1029 بازدید

Slide Show 13

تحویل مدارک پذیرفته شدگان محترم آزمون مشاوره حقوقی و وکالت ۱۳۹۶ به دفتر استان به شرح جدول زیر انجام می پذیرد:

جدول زمان بندی تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون مشاوره حقوقی و وکالت

آندسته از پذیرفته شدگان محترمی که موفق به تحویل مدارک در روزهای مشخص نشدند می توانند از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ لغایت ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ نسبت به تحویل مدارک خود به دفتر استان اقدام نمایند.

نکات مهم:

– تحویل مدارک فقط در روزهای مشخص شده انجام می پذیرد.
– ساعات تحویل مدارک از ساعت ۹ الی ۱۴ می باشد.
– حضور شخص پذیرفته شده هنگام تحویل مدارک الزامی است.
– دفتر استان روزهای پنجشنبه تعطیل می باشد.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام و تشکیل پرونده

– اصل شناسنامه به همراه تصویر برابر با اصل تمام صفحات آن.
– اصل کارت ملی به انضمام تصویر برابر با اصل آن  (پشت و رو).
– اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم به همراه تصویر برابر با اصل آن  پشت و رو (آقایان).
– اصل دانشنامه لیسانس و تصویر برابر با اصل آن.(در رشته های حقوق، الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی، سطح دو حوزه علمیه مورد تأیید مرکز مدیریت قم یا خراسان).
– تصویر برابر با اصل مدرک کاردانی در شاخه های حقوق (در صورت تحصیل ناپیوسته).
– تکمیل فرم گزینش بصورت خوانا و بدون قلم خوردگی در دفتر هیأت مدیره استان.
– اصل مدرک تحصیلی دیپلم و یا تصویر برابر با اصل آن. (برای افرادی  که نوع بومی ثبت نامی ایشان بومی محل اخذ دیپلم می باشد).
– اصل سند یا اجاره نامه محل سکونت به همراه تصویر برابر با اصل آن. (برای افرادی که نوع بومی ثبت نامی ایشان بومی محل سکونت ۵ سال اخیر می باشد).
– افرادیکه از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند لازم است اصل گواهی، مدارک و اسناد مربوطه را از یکی از مراجع ذیل ارائه نمایند:
(ستاد مشترک نیروهای مسلح)
(ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران)
(ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)
(منابع انسانی سازمان بسیج مستضعفین)
(ستاد کل نیروی انتظامی)
– ۶ قطعه عکس پرسنلی (رنگی، تمام رخ، زمینه روشن ۳ در ۴). عکس آقایان با لباس مناسب و خانمها با حجاب کامل (عکس ها در پاکت قرار گیرد).
– یک عدد پوشه و یک عدد گیره.

تذکر ۱: کپی مدارک فوق حتماً در برگ A4  ارائه گردد.
تذکر ۲: برابر با اصل مدارک صرفاً از طریق دفاتر اسناد رسمی صورت پذیرد.

 

نشانی دفتر استان:
رشت – بلوار مدرس – بعد از دادگستری کل استان گیلان – نرسیده به میدان امام حسین(ع) – ساختمان اسراء